راهنمای گام به گام بازی silent hill shattered memories
رمز و کد تمام بازی های ps2

 راهنمای کامل بازی

 

این یه تیکه هم ترجمه شده به خاطر دوست عزیزمون:

 

 

درست در جلوی شما میشل دیدار خواهد کرد. پس از صحبت کردن در اینجا، شما در دفتر مدرسه باشد. کامپیوتر اصلی فیشر است که توسط یک رمز عبور، که شما نمی دانید محافظت می شود. هر چیزی در این زمینه رمز عبور وارد کنید. با کلیک بر روی "رمز عبور خود را فراموش کرده اید اینجا را کلیک کنید" لینک و شما خواهد شد سه سوال امنیتی پاسخ داده می شود، به صورت تصادفی از مجموعه ای از نه برداشت. شما می توانید با نگاه کردن به اطراف دفتر پاسخ به همه آنها پیدا کرد، اما در اینجا پاسخ، بنابراین شما لازم نیست که به

 
Security Questions
Question Answer
The greatest baseball team, without question? Shiners
I majored in? Geology
I said goodbye to bachelorhood, freedom and happiness, where? Hawaii
The king of sports, a man's game of squash? Racquetball
My bitch of an ex-wife's name? Valerie
My only true (four-legged) friend? Nicky
What is my star sign? Scorpio
What is the name of my wayward, waste of space son? Otto
What is Shakespeare's best play? Twelfth Nigh
 
با انجام این کار شما باید یاد بگیرند که رمز عبور Sunday45 (و نه، شما فقط نمی تواند نوع این در شروع، شما باید از طریق سه امنیت رمز عبور را چک میکند اول). رمز عبور را وارد کنید در حال حاضر. هری خارج خواهد راه رفتن را به یک تماس، تنها یخ جهان به بیش از دوباره ببینم.
 ______________________________________________________________________________________
 
قسمت پل
 
در پل مطرح شده، شما باید به خارج و پیدا کردن یک راه برای کاهش آن. پرش به بیش از نرده به حق از ماشین و نردبان صعود به برج کنترل را وارد کنید.
 
باز کردن کابینه تعمیر و نگهداری به حق پیدا پل شماره تلفن: 555-3411. آن در حال حاضر به یادگیری نحوه ی به کار کنترل پل. شروع با فشار دادن دکمه کنترل قرمز پل در سمت چپ از کنترل پنل. چهار چراغ های رنگی در سراسر بالای پانل روشن خواهد شد، و این مربوط به سه اهرم در اینجا. استفاده از جدول که برای تعیین اهرم به جلو.
Bridge Controls
Light Lever
Blue Center
Red Left
Green Don't pull any lever
Yellow Right
 
 پس از موفقیت در کاهش پل، صعود به پایین نردبان و رویکرد SUV است. این cutscene شروع می شود که به پایان می رسد با SUV در آب!
 
هنگامی که آب شروع به ریختن به داخل خودرو و چراغهای جلو به بیرون بروید (شما می توانید رول پایین پنجره خود را برای سرعت بخشیدن به این فرایند)، به صندلی عقب حرکت می کند و گرفتن چراغ قوه خود را، و سپس بازگشت به صندلی جلو حرکت می کند با استفاده از چراغ قوه بیرون را نگاه پنجره و دیدن موجودی Rawshock!پیام خواهد شد و سپس بر روی پنجره ظاهر می شود. دفعات بازدید: آن را با نگاه کردن به پنجره سمت راننده است، پس از آن شیشه جلو، و در نهایت پنجره سمت مسافر. صبر کن تا صحنه به پایان می رسد (و یا باز کردن قفل درب و رایگان خود را)، و بعد از آن شما می توانید یکی دیگر از تست از دکتر K.
______________________________________________________________________________________
 
 
با تشکر از همتون! نظر یادتون نره!
علی

 


ارسال توسط علی